- Forside
- Service og Support
- Artikler
- CCP Avtaler
CCP Avtaler
Serviceavtale (CCP)
Våre vedlikeholdskontrakter for deg
Leica Geosystems Customer Care-pakker (CCP) sikrer deg maksimal verdi av din investering. Når du kjøper en CCP fra oss, kan du øyeblikkelig dra nytte av Leica Geosystems´ globale nettverk av profesjonelle eksperter og serviceteknikere. Med et utvalg av 3 forskjellige Customer Care-pakker kan du velge den pakken som passer best til dine behov og ditt budsjett. Du vil helt sikkert finne en pakke som passer for deg og dine produkter – fra Basic til Silver.
Vi tilbyr
- Rask og enkel kommunikasjon mellom personell på stedet og dyktige eksperter
- Oppdaterte og godt vedlikeholdte produkter og programvare
- Forebyggende årlig inspeksjon utført av erfarne teknikere
- Standard garanti på maskinkontrollprodukter i ett år
- Et partnerskap der vi hjelper deg med det du trenger
Tekniske Tjenester
Vi tilbyr en rekke tekniske tjenester utført av våre serviceteknikere, som support på stedet, teknisk support, reparasjon, forebyggende vedlikehold og kalibrering. Vi sørger for at produktene er klare når og der du trenger dem.
- Vedlikehold av programvare - Last ned oppgraderinger, forbedringer og nye funksjoner fra kundeportal.
- Kundesupport - Fp tilgang til telefonsupport, fjernstyring via telefon eller nettet.
- Feltservice - Forebyggende årlig inspeksjon med visuelle undersøkelser og systemkontroller.
- Utvidet Garanti - Standard 1 års garanti (Kan utvides på enkelte produkt)
Leica´s Kundeportal
myWorld er Leica Geosystems´ kundeportal, der får du tilgang til en hel verden av kunnskap.
Plattformen sikrer best mulig ytelse og produktivitet.
Hva kan du gjøre?
- Se detaljert produktinformasjon
- Holde deg oppdatert med den nyeste informasjonen
- Enkel automatisk programvareoppdatering på nett (Gjelder ikke maskinstyring)
- Se fullstendig servicehistorikk for dine produkter